Zo regel je geen letselschade!
Geachte mevrouw, Ik heb u dinsdag jl. gebeld en een voicemail bericht achtergelaten om met mij een afspraak te maken voor het kosteloos spreekuur (max. 45 minuten). Ik hoor evenwel niet meer van u. Ik bericht u derhalve onderstaand in plaats van het spreekuur. De schade zoals berekend door de heer (.) van Verzekeraar is… Lees verder…
Verzekeraars bespioneren slachtoffers op basis van eigen wetten
Verzekeraars schakelen al jaren lang particuliere recherche bureaus in die vermeende fraudezaken onderzoeken. Dat zijn veelal cowboys met een CIA uiterlijk die met zeer moderne hulpmiddelen van alles doen wat men goed dunkt. Of hun onderzoeken en optreden in strijd zijn met bijvoorbeeld het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens (EVRM) deert hen… Lees verder…
Letselschade behandeling en stress verhogende factoren
Geachte heer, Ik proef enig cynisme bij u daar waar u een opmerking maakt dat verzekeraars en juristen er minstens 4 weken over doen om te reageren. Ik zou hier allereerst feitelijk tegenover willen stellen dat er jaarlijks 50.000 personen in Nederland verkeersongevallen met letselschade veroorzaken en dat we deze jaarlijkse aanwas van 50.000 in… Lees verder…
IKEA schiet tekort bij valpartij klant met letselschade
Aankondiging rechtsmaatregelen IKEA Beheer bv Postbus 23055 1100 DN Amsterdam T.a.v. de heer P. de Jong, directeur Den Haag, 18 juni 2019 Ons kenmerk: JBRB 20190131/2062 PS Uw kenmerk : valpartij 31-01-2019 Geachte heer De Jong, Ter zake het ongeval van 31 januari 2019 met letselschade in de… Lees verder…
Harde verzekeraars pegels beter dan pot met pillen van de huisarts
Geachte mevrouw O (huisarts), Op 17 april 2019 is in zeer harde onderhandelingen aan het einde daarvan een goed resultaat behaald voor uw patiënt en mijn cliënt mevrouw P. De door u aangedragen patiëntenkaart zoals door mij in wat strakke bewoordingen was gevraagd (..) was daarbij dienstbaar. Voor mij telt bij elke cliënt uitsluitend het… Lees verder…