Complimenten cliënten over dienstverlening ClaimZorg (augustus 2024)
(Omwille van de privacy zijn de persoonsgegevens weggelaten. Notariële controle volstaat).
Dossier 2128
Geachte heer de Bruin, wat een reis is het geweest dit dossier! Het was woest en ledig met Unigarant, maar uiteindelijk heeft u er een mooi resultaat uit kunnen halen. Eindelijk na 5 jaar dit boek kunnen afsluiten waardoor ik mij weer kan focussen op de mooie dingen die het leven te bieden heeft. Dank nogmaals voor uw inzet, tijd energie en de mooie gesprekken. Een tip voor alle potentiële cliënten van de heer de Bruin, mocht u in een letstelschade zaak verwikkeld raken laat het dossier meteen oppakken door dhr. de Bruin of de heer den Hertog i.p.v. een beunhaas. Dit zal veel tijd, energie en moeite schelen en daarnaast wordt het dossier goed opgebouwd waardoor de verzekeraar geen stok krijg om mee te slaan.
Dossier 2005
Enigszins verlaat maar hier mijn dankbrief aan u. Ik raakte met nog enkele jaren te gaan voordat mijn pensioen aan zou breken betrokken bij een zwaar arbeidsongeval: zeer zwaar nek, rug, borst, been en voetletsel. Ik lag 30 minuten bekneld onder een vorkheftruck van 3.000 kg en werd daarna door de Brandweer bevrijd. Gedurende 4 jaar werd ik getreiterd door een bataljon aan HR managers werkzaam bij mijn Amerikaanse werkgever die wereldwijd 185 vestigingen heeft en die in samenspan met de Arboarts mij voor controle in Hilversum liet komen terwijl deze Arbodienst ook in mijn woonplaats Den Haag Rijswijk was gevestigd. Ik kon niet langer dan 10 minuten rechtop zitten. Ik moest dus liggend in een taxi vervoerd worden en slikte extra zware pijnstillers. Eenmaal bij de Arbo arts aangekomen kreeg ik niet eens de gelegenheid om bij te komen van de taxirit met verschrikkelijk veel pijn en kon na 10 minuten weer vertrekken. Via een oud cliënt van u kwam ik bij u terecht en een geluk bij een ongeluk was dat enkele dagen voordat er verjaring van mijn letselschadeclaim zou intreden: u stuitte deze verjaring met de nodige boosheid omdat ik u een tikkende tijdbom in handen stelde en u verstuurde? onmiddellijk een speciale brief aan mijn werkgever. Nadat u een aansprakelijkheidsbrief verstuurde aan mijn opdrachtgever kwam de advocaat van mijn werkgever in beeld ofwel Dirkzwager Advocaten. Van meet af aan was de valse insteek van dit Kantoor duidelijk – alles afwijzen -en nadat u er genoeg van had bracht u de dagvaarding bij de rechtbank uit. Ronduit smerig was het gedrag van Dirkzwager Advocaten dat zij steeds weer uitstel vroeger, ergo, voor de rechtszitting verhinderdata aangaven van de betreffende senior advocaat die er op neer kwamen dat een behandeling van mijn zaak bij de rechtbank wel eens langer zou kunnen duren dan ik nog te leven had en daar werd vast en zeker bij Dirkzwager Advocaten op gehoopt. Een procedure bij de rechtbank kent vele stadia en als steeds weer belachelijk late verhinderdata worden aangegeven zijn we zo 6 -8 jaar verder en dan nog eens in beroep bij het Gerechtshof? U beklaagde zich daarover bij de president van de rechtbank en binnen no time was er een zitting geregeld. In deze zitting verscheen Dirkzwager Advocaten met een team van 3 andere (..) advocaten in aanwezigheid van de CFO die vanuit het Amerikaanse Hoofdkantoor was overgevlogen. Zelden heb ik zo een bevlogen persoon als u meegemaakt en de CFO keek u tijdens de rechtszitting met afgrijnzen aan. Mijn maat die mij ondersteunde en ik hebben genoten van het compliment dat de rechtbank u maakte voor de inhoud van de door u opgestelde dagvaarding met een veelvoud van documenten waar Dirkzwager Advocaten geen antwoord op had en uw gepassioneerde opstelling. De rechtbank stuurde ons allen vervolgens de gang op en gaf niet bepaald subtiel het advies aan het advocatenteam van Dirkzwager Advocaten en haar cliënt dat men met een passende schadevergoeding terug moest komen incluis de kosten van de raadsman bij gebreke waarvan de rechtbank ons in het gelijk zou stellen (erkenning van de aansprakelijkheid) en er een schadestaatprocedure moest volgen. Aan de houding van de CFO van mijn werkgever straalde geen blijdschap af. Integendeel. Meneer De Bruin, ik ben u ongelooflijk dankbaar voor het uitstekende resultaat en uw standvastigheid, passie en het lef om zaken recht voor zijn raap uit te spreken en deze Bende van Ellende niet te sparen, dit alles zal mij lang bij blijven. Feitelijk hebt u mijn werkgever en ook Dirkzwager Advocaten een pak slaag gegeven. Nogmaals bedankt en de eerlijkheid gebiedt mij te melden dat u mij geholpen heeft dit dankbericht op te stellen en dat na lezing daarvan mijn instemming heeft; ik ben niet hoog opgeleid en mijn taalvaardigheden zijn ronduit slecht sinds mijn jeugd.
Dossier 2195
Beste heer de Bruin, Hartelijk dank voor alle inspanning en moeite! U heeft een mooie compensatie gewonnen voor deze case. Ik zal de documenten ondertekenen, zodra ik deze ontvangen heb.
Dossier 2124
Geachte heer De Bruin, Allereerst wil ik u hierbij nogmaals bedanken voor uw inzet!!! Zonder u was de zaak nooit zo goed afgewikkeld. U heeft alles op alles gezet om de waarheid boven tafel te krijgen, zodat de verzekeringsmaatschappij de aansprakelijkheid heeft geaccepteerd. Na mijn ongeluk gelijk contact opgenomen met u, omdat uw collega mijn neef heeft bijgestaan en zeer goed had geholpen. Zelf kon ik niet meer nadenken, had geen energie en was volledig van u afhankelijk wat betreft de afhandeling van de gevolgen van mijn ongeluk. Na ruim 3 jaar en door middel van een positieve mediation met Nationale-Nederlanden is de zaak naar wens opgelost en kan ik met gerust hart mijn leven weer oppakken. Mijn dank aan u is groot.
Dossier 2075
meneer de Bruin, hartstikke bedankt voor uw grote inzet voor mij, je bent een topper.
Dossier 1847
Ik heb de papieren voor u ondertekend. Ik vertrouw op uw oordeel en wil de zaak niet verder voortzetten met een ander. Mijn dank naar u is groot, voor al uw moeite die u heeft gedaan en ook dat u zelfs geen eigen bijdrage wilt. Heel erg bedankt meneer de Bruin en het gaat u goed.
Dossier 2183
Geachte heer De Bruin, Bedankt voor uw brief en uitleg en wil u heel erg bedanken voor dit uitzonderlijke resultaat! Dit laat weer zien, de expertise van ClaimZorg!
Dossier 1912
Geachte heer Hertog, Ik wil u bedanken voor de afgelopen jaren, de onder-steuning en adviezen die u heeft gegeven. U heeft veel tijd en energie in mijn zaak gestoken, stress weggenomen en mij de rust gegeven om te concentreren op mijn herstel. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren, met name door uw menselijke en betrokken benadering. U heeft mij te allen tijde het gevoel gegeven dat ik gehoord werd en met uw expertise heb ik mijn weg teruggevonden richting de arbeidsmarkt. We hopen nu met de afwikkeling van de zaak de afgelopen 6 ½ jaar achter ons te laten en te starten aan een nieuw hoofdstuk. Nogmaals hartelijk dank en wij bevelen u zeker aan.
Dossier 2139
Geachte heer De Bruin, Ik ben gebeld door Ben G. De zaak is afgewikkeld. Ben G. was U I T E R M A T E tevreden over jullie werk- en handelwijze. Niets dan lof. Goed om te horen. Dank voor jullie inspanningen !
Dossier 2139
Geachte heer De Bruin, Wij spraken elkaar vanochtend over de briefwisseling tussen Achmea en ClaimZorg die ik met aandacht heb gevolgd. Ik ben met u van mening dat Achmea mijn blijvende forse klachten aan beide armen en handen onderschat en men zou eens een dag hier mogen meedraaien en zien wat ik allemaal niet meer kan. Ik ben mijn leven lang beroeps-militair met gereedschap onder mijn kussen geweest en gezond mijn pensioen ingegaan en zag uit naar de vele leuke hobby’s die ik nu eenmaal heb. Het plezier van het rondtoeren met mijn retro VW Transporter, de plas op met de zeilboot, veel kluswerk in en buiten huis, de lol die ik had met de mannen met wie we jaarlijks de strandtenten opbouwden en later weer afbraken, het stoeien met de kleinkinderen en nog zoveel meer. U stipte – wat moedig (!) – aan dat zoals u dat noemt de “intimiteit” tussen mij en mijn vrouw blijvend sinds ongeval tot teleurstelling leidt en dat is een belangrijk aspect in een goede relatie waar Achmea geen rekening mee houdt. Zoals u terecht stelt heeft uw medisch adviseur slechts de orthopedische kant van de zaak bekeken. Ik vind dat u mijn zaak zeer professioneel en uitstekend hebt behandeld en aan alles hebt gedacht en gedaan om voortvarend tot een goed resultaat te komen. Lees ik de correspondentie goed dan zie ik dat u voorts uw medisch adviseur met correcties aanstuurt en dat u in uw benadering van de zaak veel onderzoekskosten voor Achmea hebt bespaard. Ik vind dan ook het verweer van Achmea over uw kosten kinderachtig en Achmea eigenlijk haar knopen moeten tellen. Ik ben akkoord met een slotbetaling van (€ ) onder de mededeling dat ik Achmea vriendelijk vraag uw kosten te betalen. Dat hebt u verdiend en uw aanpak moet ook Achmea wat waard zijn.
Nb: Achmea was niet bereid alle in redelijkheid gemaakte kosten van ClaimZorg te vergoeden onder de noemer: dat is ons beleid! Achmea gaat steeds meer de kant op van de wrede en onmenselijke Amerikaanse verzekeraars!
Dossier 2137
Geachte heer J. de Bruin, Ik stuur u bij deze de getekende versie van de vaststellingsovereenkomst. Mijn vrouw en ik waarderen uw betrokkenheid, vasthoudendheid, uw energie en tijd voor ons, onze dank daarvoor!
Dossier 1975
Beste Heer de Bruin, Ik kan niet anders zeggen dan dat ik u wil bedanken voor de tijd die u in mijn zaak heeft gestoken! Meer dan 4 jaar lang heeft u zich hard gemaakt voor mij en dat vind ik niet niks dit waardeer ik enorm want het blijkt wel dat niet iedereen mee wilde werken aan mijn zaak. Mocht ik in de toekomst iemand tegen komen die hulp nodig heeft dan bent u de eerste die ik aanbeveel. Ik weet dat achter u een heel team zit en hen wil ik allemaal bedanken voor de tijd en energie. Ik sluit dit hoofdstuk en ga me focussen op een nieuwe kans die ik heb gekregen. En u zal daar altijd een deel van blijven! Tot ziens heer De Bruin,
Dossier 2102
Beste heer Hertog, Allereerst wil in u bedanken voor de tijd en energie die u in mijn zaak heeft gestopt. Door de jaren heen heeft u ervoor gezorgd dat ik goed heb kunnen revalideren na het ongeluk. Ook heeft u altijd vinger aan de pols gehouden hoe het met mij gaat en of er nog aandachtspunten zijn. Ik heb een zeer prettige samenwerking met u gehad en heb het als zeer prettig ervaren. Ook heeft u goede contacten met mijn moeder onderhouden en ook altijd aan haar gevraagd of alles goed verloopt. Ik wens u nog heel veel succes gedurende uw carrière en mocht er iemand in mijn directe omgeving opzoek zijn naar een goede en betrokken letseljurist dan zal ik u zeker aanbevelen. Met vriendelijke groet,
Dossier 2138
Geachte heer Hertog, Ik ben op 16 augustus 2020 2x aangereden van achteren door dezelfde auto. Dit gebeurde 2 dagen naar het overlijden van mijn oudste zus, bij haar voor de deur. Mijn man zat achter het stuur en ik ernaast. Wat een klap, hierdoor kreeg ik heel veel last van mijn rug, nek en had ik hoofdpijnen. Ineens afhankelijk van de fysiotherapeut, medicatie en daarna van de chiropractor. Ik ben via een collega van mij bij uw kantoor terecht gekomen. Mijn collega was erg te spreken over uw kantoor. U had een neef van mijn collega bijgestaan en erg goed geholpen en begeleid in zijn proces. Hij was daar zeer tevreden over. Mijn collega heeft niets te veel gezegd. Ook ik ben erg tevreden over hoe alles is gegaan. Als ik contact met u zocht reageerde u snel erg prettig was dat. Het was altijd makkelijk om met u te communiceren. Uw heeft door uw ervaring goed kunnen inschatten wat voor mij nodig was. Ik zal u zeker bij anderen aanbevelen. Bedankt voor uw inzet.
Dossier 1661
Beste heer De Bruin, Gelukkig heeft u de betaling ontvangen en gelukkig kan voor u het dossier naar het archief. Voor mij heeft het geestelijk en lichamelijk een hele impact van mij en me zoon gehad en nog steeds en daar verandert geen ene geld bedrag. Hoe er met mensen om wordt gegaan. Ik zal nooit de oude worden letterlijk getekend voor het leven. Hierbij bedank ik u nogmaals voor het bij staan van mij dossier. Wens u nog vele gezonde en gelukkige jaren met al u dierbaren.
Dossier 1817
Geachte heer Hertog, Mag ik u hartelijk danken voor uw vasthoudendheid en inzet die u afgelopen jaren heeft getoond en het persoonlijke contact wat ik als zeer prettig heb ervaren.
Dossier 2115
Geachte heer F Hertog, Nadat ik door een fiets ongeval, mijn schouder heb gebroken werd ik door mijn werkgever, aan jullie door verwezen . Door de werkwijze van U niets dan lof. Vriendelijk, attent een luisterend oor, zeer kundig zoals u me hebt bijgestaan in deze moeilijke tijd. Top. Het was een fijne samen-werking met goed resultaat. Heel hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet.
Dossier 1904
Geachte heer Hertog, Door uw bureau zijn wij altijd beleefd en vriendelijk geholpen. Door uw hulp en zeer gewaardeerde adviezen, oprechtheid en recht-vaardigheid is ons dossier bekwaam behandeld. Ik zou iedereen uw bureau aanraden.
Dossier 1646
Beste meneer De Bruin, Ik ben erg tevreden over ClaimZorg. U heeft voor mijn zaak enorm gestreden. U bent de enige geweest in dit dossier die mij als mens heeft behandeld en mijn zaak serieus heeft genomen. Ik ben zeer tevreden over het behaalde resultaat en zal zeker u aanbevelen bij anderen.
Dossier 1943
Geachte heer De Bruin, Hierbij mijn beoordeling. Na een ongeval buiten mijn schuld om, ik heb de rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Dit bleek voor mij niet te werken. Vervolgens heb ik contact opnemen met ClaimZorg. Vanaf het 1e gesprek met de heer De Bruin had ik er alle vertrouwen in dat ik bij hen op het juiste adres was. Zeer positieve ervaring met Claim-Zorg, duidelijke afspraken en perfecte begeleiding van A tot Z. Ik raad iedereen aan om ClaimZorg in te schakelen. Hartelijk bedankt voor de goede zorg en het resultaat.
Dossier 2113
Geachte heer Johannes de Bruin, Hartelijk dank voor de afwikkeling bij Nationale Nederlanden. Het kan nu afgesloten worden en ik ben er erg blij mee. Uw uitspraak dat de (Scheveningse) haven in zicht is vind ik erg leuk en toepasselijk. Ik heb geen moment aan u getwijfeld.
Dossier 2101
Geachte heer de Bruin, Excuses voor de late reactie. Het plan was om een keer langs te komen voor een persoonlijk bedankje. U nam op ons verzoek het dossier over van een LSA advocaat. Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van onze letselschade zaak en het door u behaalde resultaat dat vele malen hoger is dan de LSA advocaat had bereikt. Hulde voor uw vakkennis en uw recht toe benadering jegens de verzekeraar. De aanpak sprak ons zeer aan. We zullen u zeker aanbevelen als dit zo voorkomt. Mocht u in Tilburg zijn, schroom niet om langs te komen. E.v. met partner. We wensen u alle goeds voor en vooral gezondheid.
Dossier 1323
Beste heer De Bruin. Mijn verloofde liep door een verkeersongeval een zeer hoge dwarslaesie op, verbrijzeld strottenhoofd en een volledig kapotte buikwand die nooit meer dichtgaat. Na diverse operaties en 1.5 jaar intern verblijf in revalida-tiecentrum ’t Roessingh in Nijmegen mocht hij in zeer ernstig geïnvalideerde toestand naar huis en heeft sindsdien elke dag 24 uur intensieve verzorging nodig. Hij slikt tegen de helse pijnen dagelijks vele cocktails aan medicatie en geraakt daardoor regelmatig in pseudo coma. Verzekeraar Reaal erkende geen volledige aansprakelijkheid (mijn man zou de gordel niet hebben gedragen) en schakelde Schaderegelingsburo Van Dijk in die in alle opzichten zich onbeschoft opstelde en geen enkele vorm van empathie toonde. In een tv-uitzending verscheen de directeur van dit Buro en verklaarde toen er een comapatiënt die in een rolstoel vastgebonden (een verkeersongeval) in beeld kwam, dat er “geen schade was” en dat als hij het goed doet voor zijn opdrachtgever (Turien @ Co) hij nog zo’n “klussie” zou krijgen. Tot mijn ergernis liet mijn toenmalige belangenbehartiger Berntsen Mulder Advocaten zich steeds weer de les lezen door het Schaderegelingsburo Van Dijk. Op het internet las ik uw verontwaar-digde reactie op dit tv-interview met de directeur van Buro Van Dijk en na uw website te hebben geraadpleegd heb ik u om een persoonlijk gesprek met mijn man (die vanwege het strottenhoofd letsel slecht keelklanken kan uiten die alleen ik begrijp) verzocht dat heel snel bij ons veel te kleine huis plaats vond. Na beraad met mijn man – met wie ik na diens intern verblijf van 1.5 jaar in een revalidatiecentrum getrouwd ben – en die volledig bedlegerig is en die ik 24 uur per dag moet verzorgen/verschonen hebben wij u onze zaak toevertrouwd. U was nogal geschokt over de aanpak van Berntsen Mulder Advocaten waaronder het advies om akkoord te gaan met het aanbod van Schaderegelingsburo Van Dijk voor een smartengeldbedrag van € 65.000. Nadat u het dossier overnam en daarvan Reaal in kennis stelde was de verzekeraar Reaal niet blij met uw inschakeling bij monde van de schademanager de heer Den H. die per kerende post zonder een goede onderbouwing eenzijdig een bedrag aan ons over van € 200.000 liet overmaken onder de mededeling dat daarmee de zaak was afgedaan. De ongelooflijk harde strijd die u daarna in de daaropvolgende jaren voerde en daarbij niemand ontzag alsmede de middelen die u inzette hebben er uiteindelijk toe geleid dat zonder civiele procedure er een schadevergoeding kwam gerelateerd aan de maximaal verzekerde som ofwel € 2.500.000 (!) en daarboven op haalde u nog eens een bedrag van € 130.000 voor uw kosten binnen en gezien uw enorme arbeidsintensieve inspanningen was dat dit verdiend. Het smartengeld dat u onder aankondiging van een principiële procedure tot aan de Hoge Raad (en daarvoor reeds een team advocaten om u heen had gebouwd) afdwong bedroeg € 300.000 + € 30.000 wettelijke rente omdat het Verbond van Verzekeraars bang was dat een gunstige uitspraak door de rechter zou leiden tot ophoging van alle smartengeldbedragen in Nederland. U schakelde diverse deskundigen zoals de arbeidsdeskundige mevrouw Artoos en een zeer gerenommeerde ergotherapeut die zonneklaar stelde dat wij uit de kleine behuizing moesten verhuizen naar een bungalow met veel aanpassingen (hetgeen uiteindelijk geschiedde) en dat er 7 dagen per week er per dag 8 uur x 3 verpleegkundige hulp moest komen. Wij zijn u ongelooflijk dankbaar voor niet alleen uw inzet maar zeker ook het vuur dat u de verzekeraars aan de schenen hebt gelegd. Dat u zoals ik verneem niet geliefd ben bij verzekeraars moet u maar als een compliment beschouwen. Hulde voor uw aanpak en empathie! Tot slot wil ik nog een sneer uitdelen aan Schaderegelingsburo Van Dijk en Reaal die het volgende stelden: “Nu de echtgenote een maximaal pgb voor de 24 uur verzorging van haar man ontvangt en dat aanzienlijk hoger is dan het salaris van haar opgezegde baan als schooljuffrouw is er sprake van financieel opkomend voordeel dat in mindering moet worden gebracht op de jaarlijkse doorlopende schade van de echtgenoot”. Toen u naar Reaal duidelijk maakte dat mijn man weleens gezien de vele voortdurende complicaties wel eens vroegtijdig zou kunnen sterven en u de rechten van de nabestaande reserveerde kwam het telefonisch antwoord van Reaal: we erkennen geen recht van de nabestaande op schadevergoeding, had ze maar niet moeten trouwen met een half dooie man. Je moet het maar durven te stellen, wat een hufters! Het ga u goed heer De Bruin.
Dossier 2098 + 2099
Geachte meneer De Bruin, Nationale Nederlanden heeft de schadeclaim inmiddels gestort op het rekeningnummer van mij en mijn zusje. Hartelijk bedankt voor uw hulp en vasthoudendheid. Dat waarderen wij enorm.
Dossier 1373
Na de aanrijding de volgende dag ClaimZorg gebeld. De werkwijze van ClaimZorg is zeer professioneel en doeltreffend, zodat de voor mij ingediende claim door de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij werd uitgekeerd.
Dossier 1499
Geachte heer De Bruin, Ik had een zaak lopen via Achmea Rechtsbijstand tegen Ohra voor letselschade. Achmea schakelt hiervoor meestal een derden partij voor. In mijn geval liep dit zo moeizaam, moest altijd zelf om een status vragen, werd nooit teruggebeld, geen persoonlijk gesprek en maandenlang geen bericht van Achmea. Op een gegeven moment was ik er klaar mee. Via een familielid kwam ik terecht bij ClaimZorg. Daar kreeg ik wel de persoonlijke aandacht en werd er geluisterd naar mijn punten. Mijn zaak werd direct opgepakt. Dhr. De Bruin laat zich niet omleiden door Verzekeraars en blijft vechten voor zijn cliënten. Complimenten voor dhr. De Bruin, hier kunnen andere nog veel van leren! Uiteindelijk ben ik zeer tevreden met de wijze waarop ClaimZorg letselschade mij heeft geholpen en zeker met het eindresultaat. ClaimZorg Letselschade zal ik dan ook aan iedereen van harte aanbevelen!
Dossier 1930
Betreft schade afhandeling ten gevolge van een scooter ongeluk. Ik ben destijds van de weg afgereden door een auto en heb hierdoor schade geleden aan scooter en persoonlijk letselschade opgelopen, ik ben hiervoor behandeld en heb me ziek moeten melden bij mijn werkgever. Ik heb toen contact gezocht met ClaimZorg om mijn belangen te behartigen, ik had nog nooit met zo`n situatie te maken gehad, ik kreeg duidelijke informatie en dat ik mogelijke schadevergoeding kon eisen. Ikzelf had hier nooit het besef van gehad, wat als je blijvend letsel zou houden, hoe zit dat met je werk, kan ik nog 100% blijven werken, hoe zit dat als het probleem na bijvoorbeeld een half jaar terugkomt. Nee ik ben blij dat Claim-Zorg mijn zaak goed heeft afgehandeld en ik schadevergoeding heb gehad. Ik kan iedereen die ook zoiets overkomt, ClaimZorg aanraden, mijn zaak is tenslotte goed afgehandeld.
Dossier 2029
Goedenavond, Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met ClaimZorg die mijn zaak overnam van Bureau Pals die niet verder kwam dan € 12.500. Goed geïnformeerd en geholpen door volhouder Johannes de Bruin die na gedegen vakwerk een prima resultaat boekte van € 175.000. Zeker een aanrader.
Dossier 1949
In december 2016 heb ik een aanrijding gehad. Ik ben in januari 2017 terechtgekomen bij De Bruin van ClaimZorg. Na 3 jaar heen en weer communiceren met de verzekering, hebben we het in maart 2020 goed kunnen afsluiten, waarbij ik de heer De Bruin erg dankbaar ben voor zijn doorzettingsvermogen. Ik kan ClaimZorg Letselschade ten zeerste aanbevelen.
Dossier 1717
Geacht heer De Bruin, Zoals verzocht hierbij mijn ervaring met u als mijn belangenbehartiger gedurende mijn letselschadezaak. In april 2013 ben betrokken geraakt bij een kettingbotsing waar ik whiplash gerelateerde klachten aan heb overgehouden. Dit was in de periode dat ik in mijn afstudeer jaar zat van de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening HBO. In eerste instantie werd ik bijgestaan door SRK rechtsbijstand maar ik merkte snel dat zij mij niet echt serieus namen. Dit uitte zich door drie/vier verschillende Contact-personen in een paar maanden tijd. Waarbij ik telkens lange tijd niets hoorde. Uiteindelijk is mij door Achmea een bedrag in het vooruitzicht gesteld van wel € 18.000. Na research kwam ik uit bij ClaimZorg waarbij ik in eerste instantie uw whiplash thema-avond heb bezocht samen met mijn partner. Gedurende deze avond werd mij duidelijk dat ClaimZorg echt gespecialiseerd was in letselschade en dat zij mij als benadeelde wel serieus namen. Ik ben toen overgestapt waarbij ik uitein-delijk goed geholpen ben door Johannes de Bruin. Mijn klachten werden serieus genomen, Johannes de Bruin is zeer kundig en laat zich niet afpoeieren door de verzekeraars. In november 2015 is er uiteindelijk een vaststellingover-eenkomst getekend met de tegenpartij voor een bedrag van € 100.000. In de afgelopen jaren heb ik mij laten behandelen voor mijn klachten, ben inmiddels afgestudeerd, getrouwd, moeder van 2 kinderen en heb ik tot voor kort gewerkt als ambtenaar. Op dit moment verkies ik de opvoeding van mijn tweede dochter boven een baan. Neemt niet weg dat ik in de nabije toekomst weer aan het werk ga ambtenaar. Mijn man is op dit moment ook verwikkeld in een letselschade zaak en heeft zich inmiddels ook aangemeld voor uw thema-avond gezien de goede ervaringen die ik heb overgehouden. Ik wil u bedanken voor het werk wat u toen heeft verricht.
Dossier 1997
Onderstaand leest u mijn oprechte review. Nogmaals dank! Ik werd geadviseerd door een goede kennis om mijn zaak door ClaimZorg Letselschade te laten behandelen. Na een goed gesprek met de heer De Bruin had ik er alle vertrouwen in dat ik bij hem op het juiste adres was. Meneer De Bruin heeft mij bijzonder ondersteunt en de zaak is naar alle tevredenheid afgesloten. Hopelijk is het niet nodig, maar als het wel zo is, dan raad ik anderen aan om ClaimZorg in te schakelen voor het behartigen van uw belangen. Experts op dit gebied!
Dossier 1429
Geachte heer de Bruin/beste Jan, Hieronder onze bevindingen. Hoop dat het goed met je gaat. Onze beoordeling: Na een zeer ernstig auto-ongeluk hebben wij de hulp ingeroepen van ClaimZorg letselschade. Jan de Bruin, die ons het gehele traject heeft bijgestaan is een zeer vakkundig en gedreven man die exact weet wat er in welke fase moet gebeuren. De zaak is door Jan de Bruin door middel van een mediation met de tegenpartij tot een goed einde gebracht. Wij zijn zeer tevreden met de wijze waarop ClaimZorg Letselschade ons heeft geholpen en met het eindresultaat. Hartelijke groeten en veel succes!!
Dossier 1998
Geachte heer De Bruin, Wellicht is de tekst wat te lang geworden. Dan pas ik hem graag voor u aan. Maar soms is wat spontaan naar boven komt het meest oprecht, dus hierbij: Mijn letselschade zaak was een slopend, stressvol proces doordat ik niet wist of mijn belangen goed behartigd werden. Dat kon ik loslaten toen ik met u in zee ging. Vanuit uw oprechte verontwaardiging over hoe de letselschade-advocate die in eerste instantie mijn belangen behartigde na mijn ongeluk, mijn zaak af wilde sluiten, ging u voor mij aan de slag. U maakte me zonder omhaal meteen duidelijk dat u er voor mij niet was om mijn hand vast te houden, daar had ik familie en vrienden voor. U taak was het beste resultaat voor mij te behalen! En dat deed u. Op een zeer voortvarende en vastberaden manier beet u zich vast in mijn zaak. Zonder uw inspanningen was er nooit gevochten voor een rechtvaardige afronding. Dat is voor mij van onnoemelijke waarde geweest. Uw aanpak gaf mij de rust die ik zo hard nodig had. Het was mij duidelijk dat wát er ook uit zou komen, dát het maximaal bereikbare zou zijn en dat het daarmee ook goed zou zijn. Los van het uitstekend schadebedrag dat er uitkwam is dát namelijk minstens zo belangrijk, dat je serieus genomen wordt, dat er recht gedaan wordt aan wat je is aangedaan. Ik ben heel blij dat ik dit zware traject met uw hulp op deze manier af heb kunnen sluiten. Mijn diepe dank daarvoor!
Dossier 1845
Beste heer de Bruin, Begin 2016 heb ik mij nadat ik werd aangereden laten bijstaan door ClaimZorg Letselschade Haaglanden. Mede door de duidelijke communicatie naar mij toe en de professionele werkwijze van de heer de Bruin, voelde ik mij in deze onzekere periode gesterkt. Door de doortastendheid van ClaimZorg Letselschade heb ik ondanks de stroefheid van de tegenpartij uiteindelijk een ruime compensatie kunnen krijgen. Ik beveel ClaimZorg Letselschade dus ook van harte aan voor eenieder die persoonlijk en professioneel bijgestaan wenst te worden.
Dossier 1610
Geachte heer de Bruin, Mijn vrouw heeft in 2013 een ernstig bedrijfsongeval gehad. Zowel haar werkgever als de aansprakelijkheidsverzekeraar stelden zich hierbij uiterst defensief op, onder verwijzing naar een gebrek aan bewijs en wezen de aansprakelijkheid af. Dankzij uw bedrijf en dan met name uw vasthoudendheid, kennis van het recht en daadkracht is er toch nog een zeer tevredenstellende schaderegeling bereikt. Uw aanpak, inzichten en inzet zijn daarbij cruciaal geweest. Dat zullen we niet vergeten en succes in uw strijd tegen verzekeraars die zonder u veel lagere bedragen uitkeren!
Dossier 1980
Geachte heer de Bruin, Mijn man heeft het geld ontvangen. We danken u zeer voor alle moeite die u genomen hebt, de inspanningen die u gedaan hebt om deze zaak tot een goed einde te brengen. We wensen u veel succes de komende jaren.
Dossier 1980
Beste heer De Bruin, Vandaag laat het door mij veelgeprezen Outlook mij danig in de steek! Ik heb inmiddels sinds 11.18 uur viermaal een poging gedaan om u te feliciteren met dit mooie resultaat. Alle mailtjes werden gevolgd door een foutmelding. Daarom nu een mailtje vanuit ons dossiersysteem. Iets formeler van toon, derhalve. In elk geval: gefeliciteerd!
Dossier 1673
Geachte heer Hertog, Ruim 6 ½ jaar stortte plotseling door een ongeval mijn hele wereld in. Alles staat stil, je opleiding en mogelijke carrière. Er spookt van alles door je hoofd, hoe moet het nu verder. Het is zo’n moeilijke periode, dat het erg fijn en zeer prettig is, dat je door zeer deskundige team van mensen wordt bijgestaan, zoals ClaimZorg Letselschade. Letselschade is zeer complex, je moet van alles op de hoogte, waar een slachtoffer allemaal recht op heeft en welke wegen er bewandeld moeten worden. Zonder ClaimZorg Letselschade waren wij hier niet uitgekomen. Kortom, goede en duidelijke communicatie en heb je een vraag of uitleg nodig dan kan je altijd bij hun terecht.
Dossier 2080
Beste Frank, Door lovende woorden van een gemeentelid uit onze kerk die ook een motor ongeluk heeft gehad hebben wij Frank benaderd. Frank heeft ons fantastisch geholpen door o.a. persoonlijk bij ons op bezoek te komen. In ons gesprek heeft Frank ons weten uit te leggen welke stappen wij en hij gaat nemen om dit zo goed mogelijk af te handelen. Wij hebben zelf weinig hoeven te doen, Frank heeft zowat alles uit onze handen genomen en tot in de puntjes geregeld. Een aanbeveling voor eenieder die een letselschade adviseur zoekt. Nogmaals hartelijk dank voor al het goede werk en je moeite!
Dossier 2065
Begin 2019 heb ik na een forse aanrijding op advies van een kennis contact opgenomen met ClaimZorg Letselschade. Ik ben hier prettig en vlot geholpen. De heer Hertog is een vakkundig en accurate letselschadespecialist. Hij zal alles er aan doen om het uiterste te behalen maar is wel eerlijk en realistisch. Het was een prettige samenwerking en ik raad ClaimZorg Letselschade iedereen aan.
Dossier 2090
Geachte heer Hertog. Mijn vrouw aangevallen door een Rottweiler. WAT NU!!!!. Maar gezien de omvang van de schade had dit grote gevolgen en nam dit een jaar in beslag. Nog nooit gebruik gemaakt van een letselschade specialist en wie kan ons daar mee helpen. Het geluk wat wij hadden was dat wij in onze kennissenkring vrienden hadden die al reeds tweemaal contact hadden gehad met ClaimZorg Letselschade Haaglanden in de Haag. Wij hebben contact gezocht met dit kantoor en deze heeft ons op zeer goede manier geholpen. De heer Hertog voor ons opgetreden als Belangenbehartiger, want dit kan je niet zelf. Zowel Persoonlijk – Telefonisch – per E-mail zeer correct mee samen gewerkt. De afhandeling van de schadelast met de verzekering heeft ook op en zeer correcte manier plaats gevonden. Bel met dit kantoor, de mensen luisteren naar je staan voor je klaar en helpen je en zijn altijd bereikbaar of bellen terug. Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling met dit kantoor.
Dossier 1273
Met betrekking tot de behandeling door ClaimZorg inzake de letselschade van mijn ongeval, wil ik u graag hartelijk bedanken. Uw expertise en ondersteuning in deze zaak heeft mij veel goed gedaan. Daarbij is het niet alleen uw expertise van dergelijke zaken en de wettelijke mogelijkheden, maar zeker ook uw betrokkenheid en luisterend oor. Gedurende de looptijd van deze zaak in verband met terugkerende medische problematiek bent u continue betrokken en geïnteresseerd in mijn persoonlijke situatie gebleven zonder daarbij de objectiviteit te verliezen. Nu deze zaak naar alle tevredenheid is afgehandeld rest mij u nogmaals te bedanken.
Dossier 1999
Beste heer Hertog, Ik ben heel erg blij met jullie hulp. Zonder ClaimZorg Letselschade zou er nooit bereikt kunnen worden wat er nu bereikt is. Ik zou anderen met zulke gevallen ook adviseren contact met jullie op te nemen. Das Rechtsbijstand kon niet voor mij betekenen wat jullie voor mij hebben betekend. Alles werd zeer goed nagekeken en elke berekening die jullie hebben gemaakt hebben jullie heel zorgvuldig gedaan en er is niks vergeten op te nemen in de totale schadestaat. Heel secuur te werk gegaan. Top service en heel vriendelijk. Ik ben heel erg blij met ClaimZorg Letselschade.
Dossier 2113
Geachte heer Johannes de Bruin. Fijn dat nu de eind finale bereikt is. Ik ben heel blij met dit mooie bedrag. En natuurlijk zeer erkentelijk voor uw harde werken en inzet hiervoor. Ook namens mijn gezin. Nogmaals hartelijk bedankt,
Dossier 2079
Na een motorongeluk op Paasdag 2019, kreeg ik via een kennis te horen dat ook hij een soortgelijk motorongeluk had meegemaakt. Hij gaf aan dat de heer Hertog van ClaimZorg toen zijn zaak had behartigd en hij was daar heel tevreden over. Ik was zelf helemaal niet met letselschade bezig. Dit was dan ook geheel nieuw voor mij. Ik heb toen maar contact gezocht en ik kan aangeven dat ik heel goed begrijp wat deze kennis bedoelde. Zeer recent was de afwikkeling dat resultaat was tot mijn volle tevredenheid. Niet alleen het resultaat maar ook het zorg dragen van het gehele proces, heldere en vlotte communicatie, zijn vastberadenheid en doortastendheid maken dat ik de heer Hertog en ClaimZorg zeker wil aanraden voor wie een letselschade expert nodig heeft.
Dossier 2114
Geachte heer De Bruin. Hartelijk dank voor de mooie brief van de afsluiting van het dossier. U zette de ambtenaren van de Gemeente Den Haag als aansprakelijke partij tegen de muur en terecht! Bedankt dat u dit tot een goed resultaat hebt gebracht. Het geld van de verzekeraar is reeds gestort. Zodra ik weer in het Trefpunt kom zal ik doorgeven dat u eventueel een korte lezing wilt geven over letselschade. Er zijn waarschijnlijk genoeg bewoners die wellicht iets hebben meegemaakt en er nooit verder aandacht aan hebben gegeven om hun letsel-schade te claimen. Ik zal dan ook aan het Trefpunt uw Bedrijf doorgeven met uw toestemming. Nogmaals wij zijn super blij dat het zo goed is afgerond, bedankt aan alle die hieraan hebben meegewerkt, ook namens mijn gezin en verwanten.